Powrót prawidłowego funkcjonowania SMK

Data publikacji: 08.11.2017

Szanowni Państwo,

W związku z występującymi w ostatnich dniach utrudnieniami w dostępności oraz korzystaniu z Systemu Monitorowania Kształcenia uprzejmie informujemy, że prace naprawcze zostały zakończone. 

W dniu 2017.11.07 o godzinie 22.05 została przywrócona pełna funkcjonalność Systemu. 

Jednocześnie pragniemy poinformować, że zainicjowane w ostatnich dniach w Systemie procesy:

- złożenia wniosku o modyfikację uprawnień,

- złożenia wniosku o akredytację,

- wysłania harmonogramu,

- założenia konta,

nie wymagają powtórzenia wskazanych działań przez Państwa, ich procedowanie odbywa się w SMK zgodnie z procedurą.

 

Za utrudnienia przepraszamy.

 

 

Z poważaniem
Natalia Cyba

Referent

Wydział Eksploatacji Systemów Teleinformatycznych

Tel. (22) 59 70 921
e-mail: smk-serwis@csioz.gov.pl